In 2017 …
geloof ik niet meer
in spoken,
monsters,
of lijken in de kast.
Vanaf nu ben ik
een optimist-fantast.
Mijn geloof?
Dat is een laag ballonnen
die me vangen als ik val.
Nee, onzin. Zelf verzonnen
en risico’s zijn overal.
Maar voor alles bang zijn
is geen leven
is geen leven
en een veel te zware last.
Mijn geloof luidt, lekker licht:
Mijn geloof luidt, lekker licht:
aan ballonnen kan je zweven
Geen opmerkingen:
Een reactie posten