maandag 2 januari 2017

zweven

In 2017 …

geloof ik niet meer 
in spoken,
monsters,
of lijken in de kast.
Vanaf nu ben ik 
een optimist-fantast.

Mijn geloof?
Dat is een laag ballonnen
die me vangen als ik val.
Nee, onzin. Zelf verzonnen
en risico’s zijn overal.

Maar voor alles bang zijn
is geen leven
en een veel te zware last.
Mijn geloof luidt, lekker licht:
aan ballonnen kan je zweven


Geen opmerkingen:

Een reactie posten